Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 1    






Zobacz poprzedni temat   Zobacz nastpny temat
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Wywietl posty z ostatnich:    

Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


Skocz do:  


Forum Children Of Bodom Strona Gwna    .    Problemy i uwagi dotyczce forum
 
 
Children Of Bodom    .    Children Of Bodom Forum
Forum Children Of Bodom Strona Gwna
Problemy i uwagi dotyczce forum        Strona 1 z 1       

Juukla


Posty: 695 Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Doczy: 25 Sty 2014 Skd: Finland

Temat postu: wiadome , że odrastają jak włosy w innych częściach cia

Wysany: Pi 6:41, 11 Kwi 2014

NIE MIAłABYM wtedy blizn..
[link widoczny dla zalogowanych]
\zrezygnowalam z miłości do Turka tylko dlatego, że moja rodzina i znajomi mnie przed nim ostrzegali, potem poznałam Polaka, też mieszkającego w Niemczech od urodzenia, wyszłam za niego za mąż, urodziłam syna, wszystko bylo dobrze przez 3 lata, potem gehenna, pił, hazard, bił, wyganiał z domu, dewastował mieszkanie, od roku jestem po rozwodzie przenioslam się do Polski do mamy i wiesz, żałuję, że jej wtedy posluchałam i nie wyszłam za Turka.\
potrzebuje pomocy nie znam ani tytułu ani wykonawcy piosenki która strasznie mi sie podoba wiem tylko że jakoś chyba w refrenie powtarzają sie takie słowa (pisząc fonetycznie):
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.filesonic.com/file/1360828734/Shre k_1_PL.avi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Żyd i Niemka?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chciałabym by moje paznokcie były dłuższe...sa zdrowe i ok z tego powodu nie chciałabym zakładac tipsów.
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja znam wiele osób którym działanie chirurgiczne nie pomogło a nawet zaszkodziło. [link widoczny dla zalogowanych] Mnie chyba coś się zbiera na przyspieszenie akcji...Na dziś miałam termin usg (nie licząc tego na 29.07 i 4.0Cool i coś mi mówi że w nocy albo nad ranem mogę już być nie w domku.
My też mamy swój świat. Niech się ze mnie śmieją! a u nas nie... Zaraz po zmyciu farby wlosy zaczely wypadc, na dodatek byly biale jak snieg a nie blond, po przeczesaniu wlosow palcami mialam ich garsc w rece.Nastepnie sciagano mi kolor, fryzjerka twierdzila ze nic sie nie stalo, ze to normalne ze wlosy po rozjasnianiu wypadaja w takich ilosciach. Ja o swoim intruzie dowiedzialam sie z 3 tygodnie temu.. [link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki że jesteście. żylaki - na upartego każda z nas znajdzie na nodze żyłkę, która pod wpływem podciśnienia zmieni się w regularnego żylaka. bzdura żaden chirurg klamra zawsze pomaga nie martw się jak ją zaczepić.musisz byćrozsądny podpisuję się pod klamrą i daje gwarancję że pomoże.pozdrawiamwww.zdrowe-stopy.com Hej. powodzenia!!! Przetraszyłam się ze to jakis wylew albo co. Ludzie poczytajcie sobie o innych metodach leczenia, a nie wierzycie tylko kosmetyczkom i chirurgom!
A co do kolczyka, to ja nie mam 100% pewności, że on jest zwykły...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poradzcie mi....
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jesli mi sie juz tu taki trafi - a mojego bohatera nie ma - biore klapke i sama ubijam bestie !!!
ale to nie znaczy że róż jest synonimem tandety, tak naprawdę róż różowi jest nierówny, ja lubię róż jako elegancki dodatek z klasą i nie jest to taki cukierkowy, infatylny kolor http://www.wizaz.pl/images/magda_lipiejko/roz owe_portrety/
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest on na plazy i spiewa w takiej smiesznej czapce, jak kobiety w wojsku.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak się nie pomyśli zawczasu, to człowieka nieprzygotowanego problem 2 razy szybciej dobija
SPIERNICZAM!
Chyba że będzie naprawdę źle
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jesc przez 10 dni np na snaidanie jedno jajko plus mleko , badz maslanka przed rowerem [rower -pol godziny]
[link widoczny dla zalogowanych]

sprawia ci to przyjemnosc?? [link widoczny dla zalogowanych] np.
w górę nawiązując do Wilka z mysłowic to pracowałem z nim kilka lat w zabrzu teraz już nie mam kontaktu z firmą ale szczerze myślałem że już dawno go wylali.Pozdrawiam starą ekipę z Zabrza. Wszystkie te informacje dotyczyły M a nie L. Wczoraj wieczorem zaaplikowałam sobie tabletkę gynalginu, tylko nie weim czy dobrze to zrobiłam bo trochę wystawał a dziś rano jak wstałam to tabletka zniknęła, ale nie wypadła, i nie wiem czy się rozpuściła, bo nic się nie wylewa. Mowisz ze chcesz tylko koncoweczki-tyle ile potrzeba i tak jest. [link widoczny dla zalogowanych]
nie spacerek bo to chyba nikomu nie pomogło niekturzy cały dzien na nogach wiec organizm sie do takiego wysiłku przyzwyczaił, najlepiej kilka godzin przed snem pozadny zestaw cwiczen po kilka seri, ja tronowałem karate po kazdym treningu nie miałem problemów z zasypianiem, naprzykłac 30 brzuszków po 2-3 serie przysiady ile mozna aby kilka seri było, skłony, rozciaganie, skip w miejscu, no nam do głowy przyjdzie,oczywiscie od razu nie ma co sie kłasc bo sie rozbudzimy ale po paru godzinkach organizm sam bedzie sie domagał snu i regeneracji, nie dosc ze działa jeszcze jak mozna sobie kondycjie poprawic, teraz waze 69 bo troche sobie odpuscilam i postanowilam sie wziac za siebie. Witam wszystkich szukam takiej fajnej piosenki niestety tytulu nie znam a co do wykonawcy to nie jestem pewna utworek chyba z lat 90 refren leci mniej wiecej tak: bzdury gadasz, bo przecież napisała wyraźnie, że zważyła się i waży 54kg, a w pasie ma 1 centymetr więcej (57cm) więc czytaj dokładniej Sprawdzam paskami średnio co 2 godz i np rano jest ++ w południe zero a wieczorem +++ rano znowu zero i tak ciagle. Ja lifting zawsze widze u gwiazd, bo maja nienaturalny wyraz twarzy albo napieta skore nie tak jak normalnie. wyzej osoba pisze Ci bys robila to co robisz - zgadzam sie z tym jedzeniem bys sie tego trzymala, ale uwazam ze tak dlugie aeroby sa nieporozumieniem...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zwiazala sie z kozinskim i ma z nim 2 corki.
[link widoczny dla zalogowanych]

witam-od 3 tyg.ortopeda leczy mnie na zespół bolesnego barku-silny ból od barku.szyji,karku.łopatki oraz ręki i mięsni nad piersią.Od przedwczoraj drętwieje mi szyja,kark oraz palce-kciuk oraz wskazujący.Ból nie do zniesienia.ile mozna jesc ketolalu-poradzcie jakie badania przeprowadzic,bo miałam tylko rtg barku i nic nie wykazało.POZDRAWIAM
[link widoczny dla zalogowanych]
Te pekniecia trudno się goja i ciagle pękaja strupki, bo to dosyć ruchome miejsce.
Gdy cudenko bylo juz na tym swicie,kazalam panu malzonkowi ciotki sie wykompac i ubrac ladnie i wrzucuc troche gotwki do portwela.Zapakowalam go do samochodu,najpierw zawiozlam do kwiaciarni potem do fryzjera i tak wystrojeni zaparkowalam przed szpitalem.Ja i swierzo upieczony tata na nogach z waty,i zelem na wlosach,sciskajac wiazaneczke kwiatuszkow,az zbielaly poszlismy do zonki i synka,ciotki i kuzyna.
[link widoczny dla zalogowanych]
Moim zdaniem najważniejsze!
[link widoczny dla zalogowanych]
hej słuchajce mnie uwaznie ja jestem po podstawówce i chce zostac fryzjerką co mam robic pomocy to moje marzenie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co zaś się tyczy przyniesienia wlasnych szczepionek;

Witajcie dziewczyny [link widoczny dla zalogowanych] mam nadzieje że jutro też mi się uda (mam bardzo słabą silną wolę..
5. Jak można na takich plugawych kłamstwach bronić klienta, nie sprawdzając ewidentnych faktów. Witam, ja również mam taki problem, że efektu zabiegu nie widać i chyba nic się już nie zmieni, bo właśnie mija drugi tydzień... Generalnie waga się waha od 53 do 55 - to chyba też norma, że nie jest stabilna? Nie obchodza mnie twoje bzdury [link widoczny dla zalogowanych]
Stąd ocenić meridię bedę mogła dopiero po roku Jak w miarę utrzymam wagę po zakończonej kuracji. witam ale jak widze z dnia na dzien, jak te miesnie sie wzmacniaja... a ja też chciałabym mieć mniejszy.. dancewicz poprostu nie umie i wyglądała komicznie. mnie od wrzesnia bola nerki i jajniki , bol nasila sie gdy pije alkohol a ze jestem imperowiczka to zdaza sie czesto na dodatek dzis poszlam ran do toalety i mam brazowy mocz... Dziewczyny to jest tak,że jest określona gama kosmetyków która odpowiadałaby wszystkim włosom np.kręconym.Każda struktura włosów jest inna,każdy włos ineczej się układa.Zazwyczaj uważa się,że blondynki mają bradziej delikatną i cieńszą struktóre włosa,niż pozostałe.I w ogółe każdy ma inne wymagania,inny gust,inne zdanie.Dlatego reklamom nie warto wierzyć,a należy zdać się na siebie.Jeśli macie jakieś pytania piszcie chętnie odpowiem,bo interesuje się stylistyką xD
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam już jakiś rok .
[link widoczny dla zalogowanych]
3.chodze regularnie na basen i codziennie cwicze?czy musze z tego rezygnowac?
Banalnie proste

Poszukuję P.Dominiki Biskupek (nie jestem pewna co do nazwiska), która rok temu pracowała na ul.Zwierzynieckiej w salonie La femme.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pomylka jakich wile.
Druga ma dziecko z Turkiem, byla mowa o slubie(w co od poczatku nie wierzylam), on ja wykorzystuje na maxa, chodzi po disco, ona nie moze, chodzi na panienki, ona nawet na faceta spojzec nie moze, nie moz erowniez nosic krzyza na szyi.....szok!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Doznalem szoku jak znieczulenie zeszlo juz po jakiejs godzinie myslalem ze wyjde z siebie i zazylem ibuprom max i przykladalem lod wedle rad poprzednikow no i jakos bylo lepiej nawet udalo sie usnac z tym ze obudzilem sie pol godziny temu z nawrotem bolu wiec wcisnalem jogurt (tylko to bylem w stanie) i zazylem ketonal teraz czekam na efekt do tego mam antybiotyk i oslone standardowo. [link widoczny dla zalogowanych] (mama mieszka sama)
Przy zapisach obiecano nam główki na własność pod koniec kursu kazali nam je zwrócić nie chodzi już o tą główkę która jak mi powiedziano była w cenie kursu lecz o fakt nieprofesjonalnego podejścia do klienta. Mozna mnie tu znalezc jeszcze w temacie mam chore dzieci jak z tym zyc pozdrawiam a skad my to mamy wiedziec jaka jest mozliwosc zajscia? i właśnie dopiero wtedy dostałam skierowanie i wyszło mi, że mam podwyższoną prolaktynę. [link widoczny dla zalogowanych]
http://www.youtube.com/watch?v=k4Kk2cnBpIc BUZKA PAPA Mieszkac w Neapolu nie chcialabym. Jem mało, mam brak ochoty na słodycze w sumie teraz wogóle dla mnie nie istnieją i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. tez tak mam pomóż kobiecie, bo się wypłacze na amen Jesli poszukujesz Polakow w Turynie, to moze latwiej ci bedzie ich znalezc na forum strony Szlifuj swoj wloski:www.wloski.ang.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
w islamie jest tak :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Post zosta pochwalony 0 razy


Zobacz profil autora

Powrt do gry